söndag 28 november 2010

Ett höstgrattis och två snabba julkort

Dessa kort finns även i ett annat sammanhang hos ScrappaLoss!




 När man sökte DT-plats hos Scrapbruket  skulle man göra en jul-LO och ett höstigt grattiskort. Så här blev mitt bidrag. LOn finns hos ScrappaLoss.

Det syns inte så väl här, men bakgrundspappret sitter på distanstejp på insidan av framsidan= lite djup i bilden. Jag renklippte magnoliastämpeln och tog löven och satte på små distanskuddar istället. Ja, några egna löv ritade jag också, för Magnolias räckte inte.

Samtliga blommor var vita från början.


Två snabba julkort till julkortsutmaningen på SS, tema Bling :-)

1 kommentar:

Annelie sa...

Jo det syns faktiskt på höst kortet att det är ett djup, mycket fint, mitt favvo kort av dom 3. Alla e jätte fina men jag gillar dom färgerna!!!

Min blogglista

Räknare

Veckoräknare

dagsräknare

free counters