torsdag 30 september 2010

Julkort Altheas mix. TILL SALU för Rosa Bandet :-)



Julkortsutmaningen hos Altheas mix hade en liten twist, minsann- det skulle vara rosa och säljas till förmån för Rosa Bandet-kampanjen.
Så, detta kort är till salu och fler likadana eller liknande kan fixas.
Pris: 30 kr/st
Med kuvert: 35 kr/st.
Bor du inte i Linköping? Jag skickar det gärna portofritt inom Sverige!
På baksidan står det att kortet är för Rosa Bandet. 

Under oktober kör Atheas mix en utmaning med Rosa Bandet som förmånstagare. Gå dit, kolla och delta!

Jag kommer att ge 50kr till insamlingen. Vill du också vara med och värna om våra bröst och våra liv?
SMS:a ROSA till 72988 för 50:- skriv t ex ROSA Altheasmix
så blir gåvan synlig och inte anonym!


~~~~~~~~~~~~~~~


Kortet är ca 15x15 cm
Kulan är stansad och torrembossad med hjälp av en Cuttlebug.

Strök kulan mot en Versafinedyna och embossade med glitter.
Det blev lite för grovkorningt, så jag strök kulan en gång till över en silverstämpeldyna och det blev bra :-)

Bandet till kulan: ska jag limma det så där lite buckligt, eller ska det ligga slätt sträckt mot pappret, tycker ni?

2 kommentarer:

Anonym sa...

Supersnyggt!! Smart idé det där med att skriva på baksidan att det är för Rosa bandet... ska nog jag med göra.

pojjo sa...

myyyyycket snyggt :D toppen att du deltar *ler*

Min blogglista

Räknare

Veckoräknare

dagsräknare

free counters