söndag 18 april 2010

Till salu!

Nu har jag öppnat upp en säljblogg!
auroraboden.blogspot.com

Tänkte jag skulle testa det som komplement till Tradera. Fördelen är ju att jag kan ha saker liggandes uppe hur länge som helst utan att det kostar pengar om de inte säljs.
Jag skulle gärna ha en internetbutik eller riktig affär, men jag är för dålig i ögon och bäckenet för att kunna göra något på riktigt. Lilla Auroraboden får duga bra så länge.

Jag har kämpat med att få ut grejer där idag, men framöver kommer det mer scrapgrejer t ex rosor! Jag shoppar alldeles för mycket i förhållande till vad jag hinner göra av med.
Det är nästan roligare att shoppa ibland :-) men till slut måste jag ta och sälja av lite.

Självklart ska du skriva upp dig som "Följare" på auroraboden.blogspot.com

Inga kommentarer:

Min blogglista

Räknare

Veckoräknare

dagsräknare

free counters