söndag 14 mars 2010

Kortkursen


















Ja, här hamnade jag ju pga kortkursen jag började på under sensommaren -09, så jag lägger ut bilder på det allra första jag gjorde, ett födelsedagskort till syrran.
Jag tyckte länge att det var väldigt svårt med att göra sakerna röriga men att det ändå ska se komplett ut. Lite lättare är det nu när jag lärt mig detta knep:
Släng på ett gäng rosor så ser allt gulligt ut.
Det är nog det bästa scraptips ni någonsin kommer få! :-)
Ungefär som när jag skulle köra bil i Botswanas huvudstad Gabarone (vänstertrafik) och fick rådet: "When in doubt, keep to the left!"
Det hade jag i bakhuvudet hela tiden, MEN när bromsen slutade fungera på andra sidan av staden och jag fick ta mig tillbaka med hjälp av motorbromsning, handbromsen och BÖNER hade jag noll nytta av det tipset.

1 kommentar:

princess charming sa...

Hahah det där kortet känner jag ju igen :). SUPERFINT! Vet du vad dom kallar E på dagis? jo Nina, sen vet jag inte hur mycket sanning det ligger i det, men whatever :). E tjatar varje dag om att ni ska komma eller att vi ska till er. Varje gång det ringer så tror hon det är du och vill prata med dig. A ska ju vara lite coolare men han pratar också mycket om er. Hoppas ni haft en bra dag i solen. Snart dags för lille O att provcykla A gamla hoj =O). Är snortrött, jösses vilken annorlunda dag det varit på jobbet..haha..men är heeeelt slut. ha det gött...kram

Min blogglista

Räknare

Veckoräknare

dagsräknare

free counters