onsdag 30 november 2011

Altrad papperspåse


Alster gjort åt ROX Stamps.

Jag har stajlat om en vanlig, vit, lite mindre papperspåse.
Att sidorna på den var svarta avgjorde vilken färg och stil jag ville ha på papper och dekos.

Framsidan och baksidan fick varsin bit mönsterpapper.


Ett hänge gjordes med band, ett tofssnöre, två pärlor, öljetter, chipboardhjärtan på svarta cardstockbitar och en bakstämpel från ROX Stamps.
Runda stämplar brukar vara svåra att klippa superjämnt. Jag brukar dra kanten mot en stämpeldyna, idag distressen Black soot, och då blir kanten mycket finare.




Nä, nu ska jag gå och se till att maken betalar dagens shopping.
Jag har några spännande grejer att se fram emot, t ex
från Scrap-Perra och den här från ScrapBruket:


Ha det gött!
...och blås inte bort!
Vilket rugg-väder!

NHL

1 kommentar:

Annelie sa...

Snyggt. Å vilka roliga paket att se fram emot!!!

Min blogglista

Räknare

Veckoräknare

dagsräknare

free counters