fredag 8 oktober 2010

Grattis Hanna!


Idag fyller min fina lillasyster år! 
Kan inte fatta att hon blir 28 år...det är ju skitgammalt! 
För mig är hon fortfarande "ungen" :-) 
Kortet är från Finlandsfärjan, taget i somras när vi tog våra familjer och stack till Helsingfors. En tripp som helt klart rekommenderas! Ungarna hade superkul och vi med. Självklart var jag ju tvungen att dirigera ut Hanna mitt på båtdäcket som jag fick ta kort på henne och hennes egna parkeringsplats :-D

Dessa ungdomar har snart varit ihop i halva sina liv, inte illa :-)
Min lillasyster är så vacker, som en tjock Prinsessan Madeleine, sa jag visst en gång. Då blev syrran sur för Madde är tydligen "skitful"! 


Två fina barn har hon också! 




 MASSA GRATTIS, HANNA, PÅ DIN FÖDELSEDAG!
Jag är glad att du finns!
Efter regn kommer sol, om man bara ser till att kämpa på framåt och det fixar du! Ett steg i taget, vet du......

Ha en riktigt bra helg! Önskar dig all lycka i världen!


Så till presenten!
Nu kan jag ju avslöja att den här (klicka) är till dig!

Eftersom du är min största beundrare och bästa kund, så ville jag göra något själv till dig. När jag såg skissen man skulle utgå ifrån, tänkte jag att den var perfekt för dig. Så den är gjord och anpassad åt dig och erat TV-rum.
Hahaha och du trodde den var till Lars- tokigt va?!

1 kommentar:

Vardagsprincessan sa...

JAG ÄLSKAR DIG! Du är bara bäst. Blev såå rörd. Massa tack , det där behövde jag! KRAMAR!..PS jag har tackat dig i min blogg också. jag älskade presenten och jag fattade ju inte att den var till MIG!..haha kram

Min blogglista

Räknare

Veckoräknare

dagsräknare

free counters