måndag 22 februari 2010

Bloggtest

Så, nu testar jag på det här med blogg också.
Det här med att börja en liten oskyldig scrapkurs i höstas leder då till att man sugs in mer och mer i scrapvärlden! :-)
Man upptäcker att det krävs en massa grejer- då måste man leta på sidor= upptäcker en förfärlig massa saker man vill köpa, saker man inte ens visste att man hade ett livviktigt behov av.
Sedan måste man ha inspiration när man famlar vilt i mörkret= man hittar så fruktansvärt många duktiga bloggare som för all del både insprirerar OCH ger en mindervärdeskomplex.
Plötsligt så har man upptäckt att det är mycket enklare att själv ha en blogg för att hålla reda på de bloggar man vill följa.
Puh! Inte var det bara att börja scrappa lite, inte!

Mina ögon är ofta inte överens med datorn, så vi får väl se hur pass aktiv jag kan vara.
Detta ska vara en helt opretentiös blogg. Den ska vara ett plus i min vardag, inget som tynger mig.
Nu- mot pysselrummet!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hahahahaha, skrattar gott!!!! Det behövde jag nu, när jag fastnat på ett kort..... Och jag känner mig inte det miiiiinsta skyldig till att ha dragit in dig i detta, nääääärå!

Lycka till med bloggandet! Du vet ju var jag finns om du behöver vägledning med bloggen... ;-)

Min blogglista

Räknare

Veckoräknare

dagsräknare

free counters